"". "".

Iklan

Iklan
Iklan

Monday 28 January 2013

Stok Kerongsang Tudung 3 Layer Norash

Stok Kerongsang Sampan..waahh cantiknyaa

 Stok Kerongsang Panjang

 Stok Kecik-kecik

 Haa..yg ni Stok Design Terbaru..

4 kotak Stok Kerongsang sedia untuk mencantikkan Tudung 3 Layer Norash


Antara kerongsang-kerongsang yang saya gunakan untuk Tudung 3 Layer Norash, semuanya dari jenis yang berkualiti. Kalau anda perasan, ada beberapa jenis kerongsang di pasaran yang batunya tak berkilat dan nampak kusam walaupun kita letak kat bawah lampu. Haa yg tu dari jenis yang murah harganya mungkin sebab kualiti finishing yang rendah dan tak berapa kemas. Tak macam kerongsang yg saya gunakan. Warnanya, kilatnya pasti akan menyerlahkan lagi tudung 3 layer tersebut. Ada bermacam-macam warna dan design, pening jugak sebenarnya nak buat pilihan kerongsang yang sesuai dengan warna tudung. Ada jugak pelanggan yg request nak kerongsang besarla, nak kerongsang sampanla. Ada jugak yang nak kerongsang kecik-kecik. Kalau yang kecik tu, haruslaa saya bubuh 2 ke 4 biji utk 1 tudung. Tapi tu semua bukan masalah besar, asalkan dapat memenuhi citarasa dan kepuasan pelanggan, itu yang penting. 
Ok yang tu cerita bagi pelanggan atau pengedar yang membuat special request masa membuat tempahan. Bagi tudung2 yg dah siap, gabungan tudung dan kerongsang yang saya adun pastinya tak mengecewakan. Rasanya setakat ni je lah cerita saya pasal kerongsang yang saya gunakan untuk kali ni. Insyaallah lain kali saya cerita lagi. sekian, wasalam.

3 comments:

  1. AS SALAM..
    tudung layer saudari sgt cantik..saya nak tnya kalau tnpa brooch atau size yg besar2 harga pon sama ke..mcm mana ek kalo nak jadi reseller?kalo boleh saya nak yg saiz l or xl...ni emel saya atiey868@gmail.com...tq...

    ReplyDelete
  2. salam saya nak beli tudung camna nak contact?ni email saya nas.irenic_2013@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Salam..ada jual kerongsang shja x?0175342006

    ReplyDelete