"". "".

Iklan

Iklan
Iklan

Sunday 27 January 2013

Beli Tudung Online

Beli Tudung 3 layer online

Kali ni saya nak kupas sikit pasal beli tudung online, kira secara online la kan. Ok,mungkin ada antara kita yang masih belom pernah membeli secara online. Mungkin kerana kurang keyakinan dan berasa kurang selesa. Ini ada lah sesuatu perkara biasa sebenarnya kerana sesuatu yang baru tu memang akan membuatkan kita rasa kurang selesa, contoh macam bantal yang selalu kita gunakan, kita tukar dengan bantal yang lain yang baru. Pasti tak selesa betulkan. Jadi sekarang macam mana caranya untuk kita membeli secara online dengan lebih berkeyakinan dan selesa. Sebenarnya masalah ni memang payah untuk kita atasi melainkan kalau ada kengkawan yang rekomen, bila ada kengkawan yang rekemen lepas tu dapat pulak tengok barang yang dia beli tu cantik. Confirm hilang rasa tak yakin dan tak selesa tu semua kan. hehehe. Tapi macam mana pulak kalau tak de yang rekemen, haaaa yang ni memang betul2 payah. Kalau saya lah selalunya first skali saya akan cuba berhubung dengan seller tersebut bagi membina trust terlebih dulu. Bila dah borak2 tu kalau seller tu ok, ada lah sikit trust kat situ, yang kedua pulak saya akan buat kaji selidik kat dalam google search engine berkenaan butir2 penjual tersebut, dari keputusan yang saya dapat tu saya dah boleh buat kesimpulan sama ada seller tu boleh di percayai atau tidak dan yang last skali bila saya membuat pembelian secara online untuk kali pertama dengan seller tersebut saya akan cuba meminimumkan jumlah belian, kiranya macam nak testing la tu. Satu lagi tips penting yang saya hampir terlupa nak share kat sini ialah, saya akan cuba tanya seller tu boleh tak kalau nak beli beli secara C.O.D, kalau dia kata boleh. ada kemungkinan yang seller tu memang boleh dipercayai. So sampai di sini saja untuk kali ini, happy buying online.
TQ.

No comments:

Post a Comment