"". "".

Iklan

Iklan
Iklan

Monday 28 January 2013

Tudung 3 Layer Norash terbaru is on the way.


 Antara tudung 3 layer tinggal nak jahit tepi

 Tengah dok jahit, encik hubby ambik gambar candid.

Hai semua, kali ni saya nak share pasal stok tudung 3 layer on line saya yang akan siap dalam masa yang terdekat ini. Buat masa ni production tudung saya seminggu ialah sekitar 30 ke 40 helai, tak lah berapa banyak sangat sebenarnya. Kalau nak di ikutkan saya sebenarnya masih mampu untuk buat lebih lagi cuma dek kerana kesibukkan dalam menguruskan rumah tangga, melayan kerenah anak, suami dan berblog, takat tu sahaja yang saya mampu buat untuk masa ni. Mungkin pada masa akan datang kalau saya nak mempertingkatkan lagi tahap pengeluaran terpaksalah saya mengambil pembantu dalam menjayakan projek tudung 3 layer on line saya ini. Perkara utama yang sangat penting bagi saya ialah kualiti produk dan kepuasan pelanggan tak lupa juga kepuasan para pengedar. Saya juga akan cuba sedaya upaya memberikan Service after sales kepada pelanggan dan pengedar sebaik mungkin bagi menangani sebarang permasalahan yang berbangkit, contoh macam kes2 tudung yang nak dialter pon akan cuba saya penuhi.

No comments:

Post a Comment