"". "".

Iklan

Iklan
Iklan

Tuesday 12 February 2013

Blog tudung norash 3 layer mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua.

Dah banyak hari saya tak tulis posting terbaru dalam blog tudung norash 3 layer online ni sebab sibuk dengan tempahan sibuk dengan kenduri kendara, sibuk dengan saudara mara yang datang berjalan dan bermacam lagilah sampaikan production tudung 3layer dan 2 layer nampak gayanya akan ada sedikit kelewatan dari kebiasaannya. Maklumlah time cuti panjang raya cina ni ramai yang ambik kesempatan untuk buat kenduri kahwin, bawa keluarga bercuti dan sebagainya. Bagi saya pulak, cuti2 panjang macam ni saya lebih suka rilex kat rumah dan bertandang ke rumah keluarga terdekat sahaja sebab tak sanggup nak berhadapan dengan kesesakan jalanraya. Tapi walau bagaimana pun kepada pelanggan yang membuat tempahan tudung, saya akan cuba menyiapkan tudung yang anda tempah secepat yang mungkin mengikut tarikh yang telah di tetapkan insya allah. Ok lah saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada pelanggan tudung 3 layer norash dan kepada pelawat2 blog tudung 3 layer norash online, sesungguhnya tanpa anda semua siapalah saya. TQ.

No comments:

Post a Comment